خبر فوری | شرایط فروش اقساطی فیدلیتی ۵ نفره اعلام شد

فروش اقساطی فیدلیتی ۵ نفره به صورت ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه توسط برخی شرکت‌ها به صورت آنلاین اطلاع رسانی شده است.
خبر فوری | شرایط فروش اقساطی فیدلیتی ۵ نفره اعلام شد
کد خبر : ۶۳۶۰۱

فروش اقساطی خودرو فیدلیتی ۵ نفره با پیش‌پرداخت بین ۸۷۵ تا یک میلیارد و ۳۴۲ میلیون در سه دوره کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت قابل انجام است.

 

شرایط فروش اقساطی فیدلیتی ۵ نفره از این قرار است:

در اقساط ۱۲ ماهه فرد باید ۸۷۵ میلیون و ۷۸۳ هزار تومان پیش‌پرداخت و ماهانه ۱۰۶ میلیون و ۶۸۲ هزار و ۵۴۵ تومان واریز کند.
در اقساط ۲۴ ماهه متقاضی باید ۹۴۸ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان پیش‌پرداخت کند. همچنین فرد باید ماهانه ۵۹ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۳۲۹ تومان واریز کند.


 در اقساط بلند مدت ۳۰ ماهه متقاضی باید یک میلیارد و ۹۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان پیش‌پرداخت کند. همچنین ماهانه باید ۴۳ میلیون و ۸۹۶ هزار ۸۲۴ تومان اقساط واریزی داشته باشد.


گفتنی است که قیمت کارخانه این خودرو یک میلیارد و ۳۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است، اما در بازار آزاد با قیمت یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ویژگی‌های فنی فیدلیتی ۵ نفره
این خودرو دارای موتوری با ۱.۵ لیتر حجم و ۱۵۵ اسب بخار است. شتاب این خودرو ۱۱. ۹ ثانیه بوده و حداکثر سرعت این خودرو به ۱۸۰ کیلومتر می‌رسد. مصرف فیدلیتی ۵ نفره در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۸.۱ لیتر است.

آپشن‌های فیدلیتی ۵ نفره
مهمترین آپشن‌های فیدلیتی ۵ نفره کروز کنترل، ایستایی در سربالایی و سرپایینی، کنترل پایداری، سنسور‌های جلو و عقب، ترمز ضدقفل، ترمز با نیروی کمکی، ترمز پارک کمکی، رادار نقطه کور و رادار تغییر لاین از دیگر امتیازات آن به شما می‌رود.

فرمان فیدلیتی ۵ نفر دکمه کنترلی و حساسیت به سرعت دارد و همچنین دوربین عقب، دوربین جانبی، دوربین شب و دوربین ۳۶۰ درجه از دیگر قابلیت‌های این خودرو است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر